مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت:ما آنقدر حرفه ای هستیم که با برانکو سرمربی پرسپولیس مذاکره نکنیم.

ما مذاکره ای با برانکو نکردیم/ سرمربی را در زمان کوتاه و مطالعه کافی انتخاب می کنیماصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: موضوع مذاکره ما با فرکی صحت ندارد چرا که وی تیم دارد و طبق اخلاق حرفه ای درست نیست که برانکو جزو گزینه‌های ما باشد.
 
باقریان درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم گفت: ما گزینه‌های زیادی روی میزمان داریم اما هنوز گزینه قطعی مان مشخص نشده  تا وارد مذاکره شویم.
 
وی بیان کرد: سعی مان این است که در زمان کوتاه و با دید خوب و بررسی همه جانبه سرمربی مان را انتخاب کنیم، اگر عجله‌ای بخواهیم این کار را کنیم آن وقت در آینده دچار مشکل می شویم، همچنین ما سعی می کنیم مربی در چارچوب و سیاستهایمان برگزینیم.
 
مدیرعامل سپاهان در مورد پیشنهاد به قلعه‌نویی تصریح کرد: قلعه‌نویی می تواند جزو گزینه‌های ما باشد اما وی در کارنامه‌اش استفاده از جوانان را ندارد، براین اساس گزینه مناسبی برای سیاست جوانگرایی ما نیست.
 
وی در مورد دلایل جدایی فرکی از سپاهان گفت: به هر حال فرکی بیان کرد نیرو و توانش درگیر مسائل حاشیه‌ای شده و نمی‌تواند تمرکزش را روی تیم قرار دهد، براین اساس ما دیدیم دلایلش قانع کننده است و موافقت کردیم که جدا شود.
 
باقریان در ادامه عنوان کرد: هر مربی توان خاص خود را برای اداره تیم دارد، فرکی مربی بزرگی است و نخواست کارنامه ناموفق در سپاهان بگذارد براین اساس ترجیح داد که از سپاهان جدا شود.
 
مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت خوروش سرپرست تیم بیان کرد:در حال حاضر تصمیمی در خصوص خوروش نگرفتیم براین اساس وی به کارش ادامه می دهد، ما تکلیفش را مشخص کنیم انتخاب سرمربی اولویت اول مان است و بعد از آن وضعیت سرپرست تیم را مشخص می کنیم.
 
وی در پایان خار نشان کرد: به هر حال ما قصد داریم در زمان کوتاه و با دید خوب مربی انتخاب کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: باقریان ، برانکو ، خوروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار