قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کرد: بعد از جدایی فرکی از تیم، هنوز با گزینه جدیدی مذاکره نکرده ایم.

فرکی توافقی از سپاهان جدا شد به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان سرانجام پس از حرف و حدیث های فراوان درباره نتایج نه چندان قابل قبول این تیم اصفهانی، از این تیم جدا شد تا شایعه حضور امیر قلعه نویی قوت بگیرد.

هرچند شنیده ها حاکی از آن است که امیر قلعه نویی که یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری تیم سپاهان است، حضورش در این تیم را تکذیب کرده است.

از سوی دیگر، احتمال می رود شایعه مذاکره با امیر قلعه نویی دلیل جدایی فرکی از سپاهان باشد.


قائم مقام  باشگاه سپاهان گفت: فرکی به این نتیجه رسید که ادامه همکاری با این شرایط فراهم نیست و به طور توافقی از سپاهان جدا شد.

تابش در ادامه عنوان کرد: به هر حال چند دقیقه پیش فرکی تصمیم‌ گرفت که از سپاهان جدا شود. بر این اساس ما با گزینه‌ای  هنوز مذاکره‌ای نکرده ایم تا آن را به اطلاع برسانیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی گزینه جدی سپاهان برای پست سرمربیگری است بیان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که تا قبل از جلسه امروز فرکی سرمربی‌مان بود اما وی تصمیم گرفت که جدا شود. بر این اساس ما با قلعه‌نویی مذاکره‌ای نکردیم و گزینه‌ای هم هنوز در نظر نداریم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد وضعیت خوردبین بیان کرد: اعضای هیات مدیره هنوز با استعفای خوردبین موافقت نکردند. بر این اساس وی همچنان سرپرست تیم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ما بعد از بررسی گزینه‌ها، سرمربی جدید تیم را طی چند روز آینده معرفی می‌کنیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار