"اندرو هاجز" مدعی است دیوانگیِ مخربی که اوباما از آن رنج می برد، به حصول توافق هسته ای ایران منجر شده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت دبلیو ان دی، "اندرو هاجز" – روانشناس مشهور آمریکایی – مدعی است: "باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – با حصول توافق هسته ای نشان داد از یک دیوانگی مخرب و پنهانی رنج می برد که می تواند برای جهان هشدار دهنده باشد." 

وی در گفتگو با دبلیو ان دی اظهار داشت: "توصیف اخیر اوباما از خود مبنی بر اینکه "یک خرس گریخته از قفس هستم" و "اصلا قابل پیش بینی نیست، چه کاری را انجام خواهم داد،" می تواند هشدار جدی در این خصوص باشد که وی از لحاظ روانی دچار اختلالاتی است. 

هاجز، نویسنده کتاب های بسیاری است. وی کتابی با عنوان " اعتراف اوباما: ترس پنهانی، خشم پنهانی" را نوشته است. در بخشی از کتاب این ادعا مطرح شده است: از رفتارهای رئیس جمهور آمریکا می توان این برداشت را داشت که وی با وجود اینکه از لحاظ بالینی دچار آشفتگی کامل نیست، از یک بی ثباتی رنج می برد. چرا که نقش اوباما در توافق هسته ای ایران، جهان را با تهدید تسلیحات هسته ای مواجه کرده است.

روانشناس مشهور آمریکایی گفت: "هوش برتر اوباما به طور پنهانی اعتراف می کند: "من بزرگترین تهدید برای جهان هستم. من تغییرات آب و هوا هستم؛" تغییراتی که می تواند همه ما را نابود کند." وی در ادامه افزود: "اظهارات اوباما به طور پنهانی از لایه های زیرینِ روح و روان واقعی وی پرده برمی دارد."

اندرو هاجز با اشاره به سخنرانی سال 2014 (1393) اوباما گفت: "رئیس جمهور در آن سخنرانی به طور پنهانی به حملاتی علیه آمریکا اعتراف کرد که ریشه در دیوانگی درونیِ عمیق دارد." وی در ادامه افزود: "اوباما می گوید جمهوری‌خواهان با عملکرد ناکافی خود، ما را به شدت عصبانی کرده اند. جمهوری‌خواهان هیچ کاری را انجام نمی دهند. آنها دیوانه هستند؛ اوباما با این اظهارات در واقع به طور ناخودآگاه به ما می گوید دیوانگی پنهانی و روحیه تهاجمی وی رو به وخامت گذاشته است." 

اندرو هاجز اظهار داشت: "اوباما با این سخنان درواقع در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر بحران درونی خود است و می خواهد در این میان، جمهوری‌خواهان را مقصر جلوه دهد. اوباما دارد غیر قابل کنترل می شود." 

وی سخنرانی اوباما در خصوص تغییرات آب و هوا را نیز به اعترافات مخفیانه او در خصوص توافق هسته ای ایران نسبت داد و مدعی شد: " اوباما با این ادعا که تغییرات آب و هوا بزرگترین تهدید جهان است، درواقع به طور مخفیانه اعتراف می کند توافق هسته ای ایران، آب و هوای هسته ای را تغییر خواهد داد و به تهدیدی برای جهان تبدیل خواهد شد."

هاجز در ادامه ادعاهایش اظهار داشت: "اوباما در بخشی از سخنان خود، جمهوری‌خواهان را متهم کرده است توهمِ ایران هسته ای را به مردم القا می کند. این درحالیست که اوباما با بی خطر توصیف کردن ایران، خود دچار توهم است."

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.



  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
میمون بیشتر بهش میاد تا خرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
داداش اوباماست الکی که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
واقعا درست گفتی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
تو که از اوباما دیوانه تری !!!
آخرین اخبار