نگار حسینی از کردستان تحت عنوان مربی تیم ملی رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید به رقابت های جهانی اندونزی اعزام می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رقابت های کاراته بانوان جهان در رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ، نگار حسینی مربی با تجربه کردستانی امروزدوشنبه 11 آبان ماه همراه با کاروان تیم ملی کشورمان تهران را به مقصد اندونزی ترک می کند.

نگار حسینی کاراته کای کردستانی و قهرمان اسبق کشور در کنار لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی ، کار هدایت رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید دختران را به عهده دارد.

این مربی کردستانی در مردادماه سال 93 به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید در این رقابت ها شرکت کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران 5 مدال طلا ، 2 نقره و 3 برنز را به مربیگری نگار حسینی کسب کند.

حسینی در سال 2005 میلادی توانست در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال 1380 موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را خود اختصاص دهد.

تیم های ملی کاراته با 20 ورزشکار در سه رده نوجوانان، جوانان و امید در بخش کومیته در روز 11 آبان ماه عازم کمپ جهانی اندونزی قبل از رقابت‌های جهانی می شوند و مسابقات جهانی نیز از 21 آبان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.