«پل رایان» در یکی از نخستین مصاحبه های تلویزیونی خود پس از انتخاب به ریاست مجلس نمایندگان، از سیاست های دولت آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه سی بی اس از سیاست های دولت آمریکا انتقاد کرد و گفت این عقیده مسخره آمیز است که تلاش کنیم درباره چنین موضوعی با رئیس جمهور کار کنیم.

بر این اساس مجری این شبکه تلویزیونی پرسید: جان بینر گفته است که من به اینجا (مجلس نمایندگان ) آمدم تا برای کوچک تر ، کم هزینه تر و مسئولیت پذیر تر کردن دولت بجنگم اما پس از سالها درک کردم که این نبرد پیروزی ندارد. نظر شما چیست؟

پل رایان گفت: من معتقد به این مسئله نیستم. من فکر می کنم ما می توانیم در این نبرد پیروز شویم. من فکر می کنم اگر شما به مردم این کشور که معتقدند کشور در مسیر نادرست است که چنین نیز است یک دیدگاه جسورانه درباره نحوه بازگشت کشور به مسیر اصلی خود بدهید، این که چگونه می توانیم مشکلات خود را حل کنیم و اصول اساسی خود را به کار بندیم، من معتقد هستم، می توانیم دولت فدرال را محدود کنیم و می توانیم به افراد نوع آزادی و فرصتی را که سزاوار آن هستند، بدهیم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره اصلاحات در قانون مهاجرت گفت: من فکر می کنم این عقیده مسخره آمیز است که تلاش کنیم درباره چنین موضوعی با رئیس جمهور کار کنیم. ما نمی توانیم درباره این موضوع اعتماد کنیم.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور تلاش می کند به تنهایی پیش رود و روند قانون گذاری را با دستور اجرایی خود دچار مشکل کند. ما با خطرات تاکتیکی بسیاری در کنگره روبرو شدیم و اکنون فکر می کنم زمان خطر پذیری سیاسی فرا رسیده است، این که به افراد نشان دهیم که واقعا معتقد به چه چیزی هستیم و چگونه می توانیم مشکلات بزرگ کشور را حل کنیم.

رئیس مجلس نمایندگان یادآور شد: من برای این انتخاب نشدم که دیدگاه خود را به مجلس نمایندگان دیکته کنم بلکه به عنوان رئیس مجلس نمایندگان انتخاب شدم. ما باید کار متفاوتی کنیم. ما باید جسور باشیم و نشان دهیم که چه کسی هستیم.

وی گفت: من واقعا معتقدم ما می توانستیم فرصت های بیشماری برای آینده بهتر، افراد این کشور و راهی بهتر برای حرکت به سمت جلو ارائه دهیم. این چیزی بود که مردم شایسته آن هستند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
الان این حرفاش برای ایران خوبه یا بد؟
آخرین اخبار