تیتراژ، موسیقی و صداگذاری این سریال در حال انجام است و بعد از ماه محرم و صفر به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در خصوص زمان پخش این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در آذر ماه یعنی بعد از ماه محرم و صفر پخش خواهد شد. در حال حاضر تیتراژ، موسیقی و صداگذاری کار در دست تکمیل است.

وی بیان کرد: این مجموعه تلویزیونی یک سریال خانوادگی است که مسائل روزمره زندگی و طریقه مواجهه با آن‌ها را در قالب یک زن خانه‌دار وبلاگ‌نویس ارائه می‌نماید.

عفیفه اظهار داشت: هر سریال در هر شبکه تلویزیون باید دارای قصه‌ای خوب و شخصیت‌های جذاب باشد. این موضوع جدا از تعاریف و رویکردهای هر شبکه است.

وی افزود: هر سریال و مجموعه تلویزیونی که ساخته می‌شود، جدا از تعاریف موجود در شبکه‌ها می‌بایست دارای مضامین خوب اخلاقی و اجتماعی باشد.

اسماعیل عفیفه عنوان کرد: سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در کل کار خوبی است. من این کار را دوست دارم. برای نوشتن آن زحمات فراوانی کشیده‌ایم و از دوستان و کارشناسان مختلفی مشورت گرفته‌ایم. این کار به تقویت مهارت‌های زندگی می‌پردازد.

وی در پایان تصریح کرد: در نهایت فکر می‌کنم کار خوب و مفیدی را شاهد هستیم و امیدواریم مردم نیز با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار