مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان گفت: تعداد 5 هزار و 665 نفر مددجو در 6 ماهه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 565 میلیون ریال، بیمه تامین اجتماعی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی جعفری با بيان اينكه یکی از کارهای کمیته امداد، بیمه كردن افراد تحت حمایت جهت برخورداری از   مستمری بازنشستگی تامین‌ اجتماعی و خارج شدن از تحت حمایت بودن است، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر23 میلیارد و 565میلیون ریال، تعداد 5هزار و 665 نفر بیمه تامین اجتماعی شدند. 

وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار، بیشترین افراد تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: از تعداد 5هزار و 665 نفر مورد نظر، 3هزار و 797نفر را زنان سرپرست خانوار، یک هزار و 81 نفر را طرح‌های اشتغال غیرمشمول یارانه و 787نفر را طرح‌های اشتغال مشمول یارانه تشکیل می‌دهند. 

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان در ادامه از وجود 490 کودک دچار سو تغذیه در سطح شهرستان اصفهان خبرداد و تصریح کرد: این کودکان که با کمک مراکز بهداشت و درمان شناسایی شده‌اند، ماهیانه هرکدام سبدغذایی 600 هزار ریالی دریافت می‌کنند. 

جعفری با بيان اينكه اعتبار در نظر گرفته شده در اين رابطه، 294 میلیون ریال است، ابراز كرد: کارت‌های خرید سبد کالا به این خانواده‌ها تحویل داده شده و به صورت ماهيانه شارژ می‌شود و این خانواده‌ها می‌توانند نسبت به تهیه سبد کالا اقدام کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.