فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از متلاشي شدن باند سرقت قطعات خودرو در زنجان خبر داد و گفت: اين متهمان به 33 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف كردند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت: به دنبال افزايش سرقت هاي قطعات خودرو در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران ، با بررسي محل هاي سرقت دريافتند که اغلب سرقت ها به شيوه خاصي انجام و سارق يا سارقان با سرقت اي سي يو و باطري خودرو از محل متواري مي شدند.

خاني پور تصريح كرد: با كار اطلاعاتي و عملياتي صورت گرفته خودرو سارق در يكي از محلات زنجان شناسائي و تحت تعقيب قرار گرفت.

اين مقام مسئول ادامه داد: گشت پليس در يك فرصت مناسب سارقان را دستگير و جهت بررسي بيشتر به كلانتري دلالت و متهمان دستگير شده تحت بازجويي پليس قرار گرفتند.

فرمانده شهرستان زنجان گفت: اعضاي اين باند كه دو سارق و يك مالخر و همگي حدودا 21 ساله با همكاري هم ، اقدام به سرقت زده و يكي از اين متهمان اجناس مسروقه را در مغازه خود به فروش مي رساند.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: در ابتدا متهمان، سرقت هاي صورت گرفته را انکار کردند که پس از بازجويي هاي تخصصي و فني پليس و مشاهده شواهد و مدارک و شاکيان پرونده، به 33 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان زنجان اعتراف کردند .

وي در راستاي پيشگيري از سرقت به شهروندان توصيه کرد: خودروي خود را با نصب دزدگير، قفل فرمان ايمن و از نگهداري اشياء قيمتي در داخل خودرو خودداري و خودرو را در محل هاي تاريك و دور دست پارك نکنند.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: باند ، سرقت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.