مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای ایمن سازی سیستم گرمایشی تمامی مدارس شهری و روستایی استان را 20 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزبان نظری، با بیان اینکه تاکنون سه هزار کلاس درس استان در 510 مدرسه به سیستم های گرمایشی با حرارت مرکزی مثل شوفاژ و پکیج مجهزشده اند، گفت: بر اساس برنامه ریزیانجام گرفته در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال 95 تمامی کلاس های درس استان به سیستم های گرمایشی با حرارت مرکزیمجهز می شوند.

وی افزود: این اداره کل جهت اجرای سیستم های گرمایشی با حرارت مرکزی در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز از آمادگی کامل برخوردار است.

نظری اعلام کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفتهاعتبار مورد نیاز برای ایمن سازی سیستم گرمایشی تمامی مدارس شهری و روستایی استانو تجهیز با سیستم های گرمایشی حرارت مرکزی 20 میلیارد تومان است.

وی افزود: هیچ بخاری چکه ای در مدارس استان کرمانشاهنداریم، تنها در برخی از مدارس از بخاری های کاربراتوری استاندارد استفاده می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه توضیح داد: در حال حاضر تمامی مدارس بالای سه کلاس استان در مناطق شهری و روستایی مجهز به سیستم های گرمایشی استاندارد هستند و تنها برخی از مدارس یک یا دو کلاسه در سطح استان بخاری کاربراتوریدارند که در تلاشیم تا این کلاس ها را نیز به سیستم های گرمایشیاستاندارد مجهز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مدارس نوساز استان که ساخت آنها به 10 تا 15 سال اخیر برمی گردد مجهز به سیستم های استاندارد گرمایشی هستند، همچنین حدود 1400 کلاس درس استان بخاری تابشی برقی دارند که این بخاری ها جایگزین بخاری های نفتی کاربراتوری شده اند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، تجهیز ، سه ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.