رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر آخرین گزارش عملیات امدادگران در استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی را تشریح کرد.

کشف جسد فرد مفقود شده در سیل دهلران/ امدادرسانی به 11هزار و 500 تنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر چرخساز با اشاره به جزئیات امداد رسانی در استان های سیل زده اظهار کرد:  طی 5 روز اخیر تا ساعت12:30 امروز (شنبه )تعداد هجده استان آذربایجان شرقی ،ایلام، کردستان ، کرمانشاه ، لرستان، خوزستان، کهگیلویه، همدان، قزوین و گیلان ،زنجان ، فارس ، چهارمحال ، اصفهان ، تهران ، مرکزی ، بوشهر و سمنان و همچنین 62 شهرستان دچار سیل و آبگرفتگی شدید شدند. 
  
وی در ادامه با بیان اینکه در پی بارش های اخیر 140 روستا ، شهر و مناطق عشایر نشین آسیب دیدند ، افزود: تاکنون به 11 هزار و 500 نفر امدادرسانی شده و  به 860 نفر اسکان اضطراری داده شده است. 

 رئیس سازمان امداد و نجات گفت : در پی وقوع سیلاب های اخیر  سه نفر در استان ایلام ، سه نفر در استان لرستان و دو نفر در کرمانشاه  جان خود را از دست دادند که فرد مفقود شده در شهرستان دهلران نیز توسط تیم آنست پیدا شد.

چرخساز با اشاره به تخلیه آب از 730 واحد مسکونی تصریح کرد: بر اثر وقوع سیلاب در استان های یاد شده ، 6 تن مصدوم شدند و 26 نفر نیز به مناطق امن انتقال یافتند.

وی تصریح کرد:طی عملیات های یاد شده ،از 247  تیم عملیاتی (1088) نفر ، 195 خودروی عملیاتی و 95 دستگاه موتور پمپ و لجنکش به کارگیری شده است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.