پایان رافت مربی ملوان گفت: شرایط بد مالی تیم در حدی است که حتی برخی از بازیکنان ما استوک هم ندارند.

برخی بازیکنان ملوان حتی استوک هم ندارند

پایان رافت مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتیجه‌ای که در بازی مقابل فولاد حاصل شد گفت: ما هدف گذاری کرده بودیم که چهار بازی که بعد از تعطیلات داریم 7 امتیاز کسب کنیم.

2 بازی میزبان بودیم و 2 بازی مهمان، در بازی مقابل سپاهان متاسفانه به دلیل خستگی و مصدومیت بازیکنان 2  امتیاز را از دست دادیم و به تساوی رسیدیم ولی به سپاهان فرصتی هم برای گل زنی ندادیم.

مقابل استقلال خوزستان به تساوی دست یافتیم و از پرسپولیس هم شکست خوردیم. در مجموع 5 امتیاز کسب کردیم و خوشبختانه مقابل فولاد هم این تیم را آنالیز کرده بودیم و بچه‌ها توانستند کاری را که می‌خواهیم انجام دهند و پیروز شویم.

مربی تیم ملوان در خصوص داوری فغانی دراین بازی گفت: به دلیل این که زمین گل بود هم بازی و هم داوری شرایط سختی داشت ولی در مجموع فغانی قضاوت خوبی انجام داد.

وی در خصوص مشکلات مالی ملوان گفت: به شدت در مضیقه مالی هستیم.

استاندار، فرماندار باید به این تیم مردمی و ریشه دار کمک کنند. حیف است که ملوان با  این همه هوادار و علاقمند چنین شرایطی داشته باشد.

متاسفانه به دلیل بارش باران ما زمین مناسب نداریم که در این بیست روز تعطیلی در آن تمرین کنیم حتی پولی هم نداریم که به اردو برویم. به دلیل بارش باران و سرد بودن هوا لباس بازیکنان دائما گلی و خیس است و متاسفانه برخی از بازیکنان حتی استوک هم ندارند. همین جا تشکر می‌کنم از مردم انزلی که در بارش سنگین باران برای تشویق به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند تا پیروز شویم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملاوان ، رافت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار