قائم مقام وزیر علوم با اشاره به سیاست حمایت کامل وزارت علوم ازتوسعه همکاری های علمی بین المللی گفت: هریک ازدانشگاه‌های ایران که برنامه ای برای همکاری بادانشگاه‌های خارجی دارند مورد حمایت وزارت هستند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید تسلیمی در اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه که در دانشگاه مسکو برگزار شد، گفت: اراده ایران و روسیه برای توسعه روابط دانشگاهی  جدی است.

وی حضور بیش از ۳۰ دانشگاه برتر از دو کشور، را نشانه اهمیت اجلاس مشترک و اراده طرفین برای توسعه روابط دانشگاهی دانست و با ابراز خرسندی از برگزاری اجلاس دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه، حضور مسئولان و روسا و نمایندگان این دانشگاه‌ها را نشانه عزم جدی و دیدگاه مثبت طرفین برای همکاری های علمی و پژوهشی و فناوری ارزیابی کرد.

قائم مقام وزیر علوم با اشاره به جایگاه و توانمندی‌های فراوان دانشگاه‌های حاضر ایرانی در این اجلاس گفت: دانشگاه‌هایی که مسئولان آنها در این اجلاس حضور دارند، دانشگاه‌های برتر ایران هستند که حضور آنها به معنی اعلام آمادگی برای هرنوع همکاری در خصوص مباحث و موضوعات مشترک در حوزه آموزش عالی است.

قائم مقام وزیر علوم، ضمن تاکید بر سیاست حمایت کامل وزارت علوم از توسعه همکاری های علمی بین المللی گفت: هریک از دانشگاه‌های ایران که برنامه ای برای همکاری با دانشگاه‌های خارجی دارند مورد حمایت وزارت علوم هستند و اجلاس دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه زمینه خوبی برای همکاری های علمی است.

تسلیمی ضمن تشکر از مسئولان آموزش عالی روسیه و رئیس کمیسیون آموزش عالی دومای روسیه که در برگزاری این اجلاس همکاری شایانی کرده اند، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای برگزاری نشست های متقابل اعلام و بر پیگیری نتایج این اجلاس در سطح دانشگاهی و کلان آموزش عالی تاکید کرد.

 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: اجلاس ، وزارت علوم ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار