رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از آغاز زودرس طرح زمستانی خبر داد.

آغاز زودرس طرح زمستان یرئیس پلیس راه آذربایجان غربیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سرهنگ فرمانی در مورد آغاز فصل سرما و فرار رسیدن زمستان بیان کرد: مجموعه پلیس راه استان تمامی هماهنگی های لازم با ادارات و نهادهای درگیر در امر ترافیک را انجام داده و با تمام نیروی انسانی و خودرویی تحت اختیار خود، آمادگی لازم به منظور اجرای طرح زمستانی و خدمت رسانی به مردم عزیز استان را دارد.

امسال طرح زمستانی نسبت به سال های گذشته زودتر برگزار شده و از 15 آذر آغاز خواهد شد که طی آن، پرسنل خدوم پلیس راه به طور شبانه روزی در گردنه های برف گیر حاضر بوده و به امدادرسانی مشغول خواهند بود.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی،با اشاره به کوهستانی بودن منطقه و احتمال بارش های مستمر مردم باید همواره تجهیزات ایمنی و زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر، علاوه بر پیش آگاهی از چگونگی آب و هوای مدت زمان سفر، از سالم بودن سیستم گرمایشی و تجهیزات داخل خودرو، مطمئن شوند.

 روشن کردن چراغ ها و رعایت حداکثر فاصله طولی در مه حتما باید رعایت شود. در سربالایی ها و پیچ ها، حتما با دنده سنگین حرکت شود و از تعویض سریع دنده، خودداری شود. مردم باید از تغییر مسیر و ترمزهای ناگهانی پرهیز کرده و قوانین و مقررات را بیش از پیش رعایت کنند. تمامی عزیزانی که قصد سفر در فصل سرما را دارند، باید با مدیریت مناسب سفر، علاوه بر به همراه داشتن خوراکی های مناسب از نوع خشک، البسه گرم هم به همراه داشته باشند.

وی گفت: اهمیت دادن به توصیه های پلیسی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی رانندگان و متضمن پیشگیری از هر گونه سانحه تلخ رانندگی است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.