برزو ارجمند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازی در «چهارشنبه 19 اردیبهشت» ماندگارترین نقش من در سینما بود

برزو ارجمند از «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و نقش خود در این فیلم می‌گوید.

«چهارشنبه 19 اردیبهشت»در ژانر اجتماعی چند روزی است که اکران عمومی خود را آغاز کرده، این فیلم به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی محمد حسین لطیفی روی پرده سینما رفته است، از بازیگران این فیلم‌ می‌توان به امیر آقایی، نیکی کریمی و برزو ارجمند اشاره کرد.

برزو ارجمند در مورد این این فیلم نقش خود در «چهارشنبه 19 اردیبهشت» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر چند نقش من در این فیلم کوتاه بوده است و تنها در دو سکانس آن حضور داشتم اما ماندگارترین کار من در سینما همین کار است و به حضور در این فیلم افتخار می‌کنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نگاه مردم به نقش من در این فیلم بسیار دلگرم کننده و جذاب بود در فضای مجازی و در جامعه محل کار همه از این نقش تعریف کردند و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

بازیگر فیلم «روز سوم» در مورد فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» خاطرنشان کرد: این فیلم جز شریفترین فیلم‌های سینمای ایران است که همه عوامل با تعلق خاطر خاص در این پروژه کار می‌کردند، مسئله‌ای که من از فیلم‌نامه فهمیدم این بود که همه چیز مردم هستند و این پروژه یک فیلم مردمی است.

وی همچنین در مورد کار با وحید جلیلوند نیز گفت: از اینکه با وحید جلیلوند کار کردم، بسیار خوشحال هستم، جلیلوند از کارگردانان جوان و خوش‌ذوق سینما است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار