معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: مسیر رودخانه قمرود قم که با عنوان بلوار زائر است به دلیل احتمال ورود سیلاب به محدوده قم مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛بر اساس برخی اطلاعات واصل شده ممکن است بر اثر بارندگی در مناطق بالادست شهر قم در رودخانه قمرود سیلاب وارد بلوار زائر که در بستر رودخانه قرار دارد شود و به همین دلیل کلیه ورودی های رودخانه به روی وسایل نقلیه مسدود شده اند.

وی ابراز داشت: تا این لحظه سیلابی وارد رودخانه نشده است و با توجه به این که بستر رودخانه کاملا خشک بود و فقط آب های سطحی در میانه آن روان شده اند و شاهد بروز مشکلی در بلوار زائر نبودیم.
وی با اشاره به این که در حدود ساعت ۲۱ دیشب نیز حجم زیادی از آب وارد تعدادی از بلوار های منطقه پردیسان قم شده است گفت: به دلیل بارندگی هایی که در بالادست شهرک و در روستاهای بخش کهک قم ، هم چنین منطقه ونارچ صورت گرفته بود حجم زیادی از آب به منطقه شهرک پردیسان قم وارد شد که سبب آب گرفتگی شدید و اختلال در تردد وسایل نقلیه گردید.

سامع افزود: خوشبختانه با وجود حجم بالای آبی که وارد شهرک پردیسان شده بود هیچ گونه خسارتی به منزل های مسکونی این شهرک وارد نشده است.

برچسب ها: قم ، سیلاب ، آماده باش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.