رئیس کمیته اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد ایران در یک قدمی رسیدن به فناوری جنگی تل‌آویو قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص؛ ژنرال "هرتسی هلیفی،" رئیس واحد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: دانش تسلیحاتی ایران با سرعت در حال پیشرفت‌ است. هم‌اکنون فاصله اندکی میان فناوری جنگی اسرائیل و ایران وجود دارد و درصورتیکه اوضاع به همین منوال ادامه یابد تهران به دانش جنگ تل‌آویو خواهد رسید.

هرتسی هلیفی، رئیس واحد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در یک سخنرانی پشت درهای بسته در برابر شماری از مسئولان این رژیم گفت: "اسرائیل و ایران هم اکنون درگیر جنگی در حوزه فناوری هستند که در آن جمهوری اسلامی فاصله کمی با اسرائیل دارد."

وی تصریح کرد: "از من درباره وقوع جنگ میان ایران و اسرائیل در ده سال آینده سؤال می کنند. من به آنها پاسخ می دهم ما هم اکنون وارد جنگی این چنینی با ایران شده ایم. مهندسان ما امروز در برابر مهندسان ایرانی قرار دارند. این جنگ بزودی به جنگی خطرناک تبدیل خواهد شد."
هلیفی اعلام کرد جنگ ایران و رژیم صهیونیستی در حوزه فناوری درباره مسائل اطلاعاتی، ادوات جنگی و قدرت نظامی است که هر طرف در اختیار دارد.

وی در ادامه مدعی شد: "ما هم اکنون دارای برتری هستیم؛ اما ایران به سرعت در حال رسیدن به ما و کم کردن این فاصله است." رئیس واحد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: از زمان انقلاب اسلامی ایران در سال 1979، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در ایران تا امروز 20 برابر شده است؛ اما مؤسسات آموزش عالی در اسرائیل در همین مدت تنها سه برابر شده است.


انتهای پیام/




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر اسراییل
مرگ ب آمریکا.
مرگ بر آل سعود
آخرین اخبار