هافبک ناراضی استقلال گفت استقلال اگر مرا نمی‌خواهد قرار دادم را فسخ کند و ق و حقوق را بدهد.

کرار: استقلال باید حق و حقوق مرا بدهد/ پولم را ندهند به فیفا شکایت می‌کنم

جاسم کرار هافبک عراقی استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رفتار استقلال در مورد پول‌های پرداختی مناسب نبود و چندین بار در  خواست کردم پول بدهند اما بازهم به همه بازیکنان پول دادند و هیچ پرداختی به من نداشتند.

وی ادامه داد: من در استقلال نمی‌مانم اما این باشگاه اگر می‌خواهد با من فسخ قرار داد کند باید حق و حقوق را بدهد و در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهم کرد.

کرار درباره علت ترک‌کردن اردوی تیم اظهار داشت: قبل از بازی در مقابل تیم استقلال خوزستان برای دریافت پول به باشگاه رفتم که مسئولان عنوان کردند.
پول نداریم و قبل از بازی با سپاهان پول به دست ما می‌رسد که باز همه این طور نشد. بعد از چند روز از باشگاه زنگ زدند و گفتند برای خودت حساب بازکن می‌خواهیم برایت پول واریز نماییم. از این موضوع خوشحال شدم اما تنها یک میلیون و 400 هزار تومان بابت پاداش بازی‌های گذشته برایم  پول واریز کردند. بعد از این اتفاق دوباره راهی باشگاه شدم و قول دادند بعد از دربی وقتی پول به دستشان رسید اولین نفری که دریافتی خواهد داشت من باشم، اما قبل از دربی و در تمرین دیدم که همه بازیکنان خوشحال هستند و وقتی پرس‌و‌جو کردم متوجه شدم همگی 30 تا 40 قرارداد‌هایشان را دریافت کردند و همان‌جا بودند که گفتم چرا همه باید پول بگیرند به جز من؟ و از همین رو محل تمرین را ترک کردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرار ، باشگاه ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.