مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور حتم کرار برای همیشه از جمع استقلال جدا می‌شود و راه برگشتی نخواهد داشت.

افشارزاده: کرار در استقلال جایی ندارد، یا رضایت نامه یا لیست فروش/ با کی روش در مورد رحمتی حرف می زنمبهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار اظهار داشت: قرار است امروز نظری جویباری با این بازیکن صحبت‌های نهایی را انجام دهد و باید در مورد این که چگونه این بازیکن را از جمع‌مان جدا کنیم، با همکارانم در باشگاه استقلال به توافق برسیم و احتمال دارد رضایتنامه کرار را بدهیم و یا وی را در لیست فروش قرار دهیم البته دراینباره باید در جلسه فردا صحبت کنیم تصمیم بگیریم.

وی بیان کرد: در هر صورت با بررسی‌های بیشتر تصمیم ویژه‌ای در مورد کرار خواهیم گرفت و بهتر است بدانید کرار برای همیشه از جمع استقلال جدا می‌شود و راه برگشتی نخواهد داشت.

افشارزاده در خصوص این که کرار عنوان کرده باشگاه به تعهدات مالی عمل نکرده است،‌ گفت: اصلاً این طور نخواهد بود چرا که کرار جزو اولین بازیکنانی بود که نسبت به دیگر بازیکنان از باشگاه دریافتی داشت و ما اول از همه به وی پول داده بودیم اما این بازیکن تماماً به دنبال حاشیه‌سازی است و کرار فکر می‌کند بازیکن استثنایی است و به زودی به این ماجرا پایان خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: خوشبختانه تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد که دیگر نیازی به حضور کرار نیست و با توجه به حاشیه‌هایی که وی درست کرده، از همین رو دیگر نمی‌تواند در استقلال جایی داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد رحمتی و اینکه دروازه‌بان به تیم ملی دعوت نمی‌شود، اظهار داشت: رحمتی در بازی روز گذشته ستاره تیم بود و با نمایش فوق العاده‌ای که داشت نگذاشت دروازه تیم یک بار بیشتر باز شود و از او ممنون هستم و به نظرم حضور در تیم ملی حق رحمتی می‌باشد و بهتر است کی‌روش رحمتی را به تیم ملی دعوت کند و در این مورد با کی‌روش صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی ، افشارزاده ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
آقای افشار :لطفا در کار مربی تیم ملی دخالت نکنید .کی روش آگاه است و با علم و بصیرت و حرفه ای و همه چیز را خوب تشخیص میدهد.
آخرین اخبار