رئیس شورای اداری چاروسا از قطع راه ارتباطی 20 روستای چاروسا بر اثر بارندگی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،حیات پرواز با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس است.
 
رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگ ایثار و شهادت که بر گرفته از واقعه عظیم عاشورا می‌باشد، شکل گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به بارندگی روزهای اخیر در چاروسا اظهار داشت: بارندگی اخیر که در دو روز گذشته شهر و روستاهای چاروسا را در برگرفت از شدت بسیار بالایی برخوردار بود.
 
پرواز تاکید کرد: شدت بارندگی سبب آبگرفتگی معابر و تخریب بسیاری از پل‌ها، ورود آب به چند منزل مسکونی در سطح شهر قلعه‌رئیسی و آسیب رساندن به قلعه تاریخی شهر قلعه‌رئیسی شد.
 
رئیس شورای اداری چاروسا اذعان داشت: شدت این بارندگی باعث شد تا زمین‌های کشاورزی مردم قلعه‌رئیسی که در مجاورت رودخانه  بودند تخریب شوند.
 
وی با بیان اینکه روستاهای این منطقه به دلیل شدت بارندگی صدمه دیدند بیان کرد: 20 روستای سطح منطقه راه ارتباطی آنها قطع شد که امیدواریم راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کند.
 
پرواز یادآور شد: آب و برق روستاها و سطح شهر برقرار است هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
 
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.