در راستای جبران خسارت سیل صورت گرفت؛

تخصیص100 میلیارد ریال اعتبار در استان ایلام

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 100 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های ناشی از وقوع سیل در استان ایلام اختصاص یافت.

تخصیص100 میلیارد ریال اعتبار در استان ایلام
به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهر ایلام با بیان اینکه 100 میلیارد ریال اعتبار برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل در استان ایلام تخصیص یافته است، افزود:50 میلیارد ریال از این اعتبار بصورت فوری از اعتبارات سازمان مدیریت بحران و 50 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها در نظر گرفته شده است.

وی به حجم وسیع خسارت های سیل روزهای گذشته در استان ایلام اشاره کرد و افزود: بخش‌های زیادی از زیرساخت‌ها و زیربناهای ایلام بر اثر این سیل تخریب شده است.

وی  با بیان اینکه خسارت‌های وارد شده به مردم و تاسیسات و زیربناهای استان با تصمیم هیات دولت جبران می شود، گفت:با این بارندگی‌های شدید آب مورد نیاز استان ایلام برای مدت دو سال آینده تامین شده است که از مزایای سیل بشمار می رود.


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تخریب 35 کیلومتر از مسیل‌های شهر ایلام که در گذشته روی آن برای جاده سازی پوشیده شده بود، اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع حوادث در آینده باید این مسیل‌ها بسرعت بازسازی شوند.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: قرار است در جلسه روز یکشنبه هفته جاری هیات دولت ،تصمیمات و اعتبارات لازم برای جبران خسارت‌های وارد شده به این استان اتخاذ شود.
 

 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.