حضور احمد مهرانفر بازيگر جايگزين نمايش "نويسنده مرده است"در جشنواره تئاتر فجر به دليل فعاليت هاي تصويري وي، به زودي مشخص و قعطي مي شود.

آرش عباسي، نويسنده و كارگردان تئاتر كه با نمايش "نويسنده مرده است" در جشنواره سي ام تئاتر فجر شركت كرده است و اثر او پس از بازبيني، مشروط شد، در اين خصوص به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: اين نمايش براي تعويض بازيگر مرد كه خودم آن نقش را ايفا مي كردم، مشروط شد و من بايد بازيگر ديگري را جايگزين مي كردم.
وي افزود: دليل اينكه ايفاي نقش در نمايش از سوي من بود و با اين مسئله موافقت نشد را تناسب نداشتن من با اين نقش اعلام كردند، اما علت دقيق آن را نمي دانم.
عباسي تصريح كرد: "احمد مهرانفر" را براي ايفاي نقش مرد نمايش انتخاب كردم اما حضور او به دليل اينكه به فعاليت هاي تصويري نيز مشغول است، هنوز مشخص نيست و به زودي قطعي مي شود.
اين نويسنده درخصوص متن اين نمايش اظهار داشت: قصه اين نمايش در مورد يك هنرپيشه زن سينماست كه بسيار مطرح بوده و قرار است اولين فيلمش را كارگرداني كند و به همين خاطر به دنبال يك نمايشنامه نويس جوان مي گردد تا فيلمنامه كارش را به نگارش درآورد.
وي بيان داشت: نمايش در كل به همكاري اين دو نفر مي پردازد كه در طول اجرا شاهد آن هستيم.
عباسي گفت: اين نمايشنامه را حدود 3 سال پيش نوستم اما به دليل اينكه شيوه نگارش اين نوع متون به لحاظ فضايي كه ايجاب مي كند، بسيار سخت است، تاليف آن به طول انجاميد.
وي عنوان داشت: اين اثر 70 دقيقه از زندگي و كار اين دو فرد را بازگو مي كند به دليل لحظه هاي خاصي كه در آن وجود دارد، درگيري هاي زيادي با متن داشتم.

عباسي درخصوص جشنواره امسال و پيش بيني كيفيت برگزاري آن افزود: بخش چشم انداز كه به طور خاص هميشه براي شركت در جشنواره مد نظر من است، به دليل اجراي عمومي در آينده نزديك از اهميت خاصي برخوردار است، اما جشنواره امسال مقداري از زمان عقب افتاده است.
وي ابراز داشت: اعلام شدن دير هنگام نتايج بسياري از بخش ها و انتخاب متون، جشنواره اين دوره را كمي با مشكل مواجه كرد كه اميدواريم مرتفع شود.
عباسي خاطرنشان كرد: به دليل اينكه هر 2 بازيگر اين كار، فعاليت هاي تصويري نيز انجام مي دهند، نمي توانيم زمان و محل خاصي براي تمرين مشخص كنيم و از هر فرصتي كه مشخص شود، بدين منظور بهره مي بريم.
شايان ذكر است، لادن مستوفي ديگر بازيگر اين نمايش است.
گفتني است، سي امين جشنواره بين المللي تئاتر فجر از 5 تا 22 بهمن برگزار مي شود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار