رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران در آمل برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس آمل که در شهر امام زاده عبدالله(ع) برگزار شد با بیان این که قرآن کریم خطرات دشمنان را پیوسته به ما بیان می کند، گفت: دشمن درصدد نابودی است تا ما را از دین خارج کند که به دستور خداوند متعال عمل کردیم و انقلاب را به پیروزی رساندیم و آن ها از این امر ناراحت هستند.

وی با بیان این که دشمنان با تمام حلیه و مکرها درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، ادامه داد: همین الان هم منافقینی در میان ما حضور دارند که با دشمنان همدست هستند تا بسیجیان مخلص و مقام معظم رهبری را تضعیف کنند.

بابایی تصریح کرد: اگر همین منافقین از ما ترس نداشته باشند عاشورای 88 را دوباره برپا می کنند که باید بدانند ولایت فقیه در دل امامت است و مردم ما پیوندی مستحکم با آن دارند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش های گوناگون جهت آمادگی دفاعی در کشور یادآورشد: در رزمایش بزرگ خلیج فارس بسیجیان سراسر کشور حضور دارند و برای این است که در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد شود.

وی با اشاره به این که بیش از بیست سال است که آمریکایی ها طراحی حمله به ایران دارند، گفت: هرچه از عمر انقلاب می گذرد اعتماد و تبعیت از امام عادل زمان خودشان بیشتر می شود که این هم عامل رعب و وحشت دشمن است.

بابایی خاطرنشان کرد: مرکز انقلاب اسلامی ایران فراتر رفته و به آب های دریای مدیترانه و از جنوب به تنگه و خلیج یمن رفته است و آمریکا می داند تمام گرفتاری هایی که برایش ایجاد می شود به خاطر ایران است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که دشمن از حمله نظامی نمی تواند به اهداف خود برسد و به جنگ نرم روی آورده است، گفت: دشمن با جنگ نرم وارد ایران شده است که آرام آرام ملت را از درون نابود کند تا جوان غیرتی و حسینی به جوان سست و فاسد تبدیل شود.

وی با بیان این که تمام رفت و آمدهای کشورهای خارجی به ایران به فرمان دشمن صورت می گیرد تا ایران را نابود کند، افزود: مدیران نباید ساده لوحانه از این موضوع بگذرند و همین کشورها در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن ما بودند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.