امام جمعه سمنان گفت: آمریکا باید بصورت مکتوب اعلام کند که تحریم ها علیه ایران لغو شده است و اگر این کار را نکند نقض مذاکرات است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: لغو کتبی تحریم های ایران از سوی غرب، یکی از شرایط رهبری برای اجرای برجام است .

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رهبری در نامه ای به رئیس جمهور اجازه دادند که برجام با28 بند و شرط قابلیت اجرایی دارد.

آیت الله شاهچراغی افزود: یکی از شرایط رهبری در عملی شدن برجام لغو کتبی تحریم ها از سوی آمریکاست.وی گفت: آمریکا باید بصورت مکتوب اعلام کند که تحریم ها علیه ایران لغو شده است و اگر این کار را نکند نقض مذاکرات است.

خطیب جمعه سمنان گفت: نظر مردم هم نظر رهبری است و از ایشان حمایت می کنیم.

وی گفت: سخنان رهبری عامل وحدت بین مسئولان و قشرهای مختلف مردم است .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان دربخش دیگری از خطبه های نماز جمعه سمنان به مکر و حیله آمریکا اشاره کردو گفت: آمریکا شیطان و دروغگوی بزرگی است و همه باید از مکر و نیرنگ این دشمن آگاه شوند.

وی به جنایات بی شمار آل سعود هم اشاره کردو گفت: خون هایی که در یمن ریخته شده و آنهایی که در سرزمین منا جان خود را ازدست دادند این ها همه نشاندهنده جنایات آل سعود است .

آیت ا... شاهچراغی افزود: آل سعود همان آل یهود است و بی دینی آل سعود از نظر اسلام شدیدا مشاهده میشود.

امام جمعه سمنان همچنین در بخش دیگری از سخنانش به هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان هم اشاره کردو گفت: زیباترین بسیج همان بسیج دانش آموزی است.

وی گفت: نوجوانان و جوانان سرمایه های نفیس جامعه هستند و هر جایی که جوانان و نوجوانان درآن باشند زیبایی در آنجا جلوه می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: الگوی جوانان بسیجی شهید ممحمد حسین فهمیده است.

آیت ا... شاهچراغی به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ودر راس آن آمریکا را هم اشاره کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.