امروز موافق و مخالف در زمینه برجام معنایی ندارد و نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در این خصوص فصل الخطاب است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام  خاتمی در خطبههای نماز جمعه این هفته با اشاره به هشتم آبان به عنوان روز بسیج دانشآموزی و سالروز شهادت دانشآموز بسیجی، شهید  فهمیده گفت : در دوران دفاع مقدس علاوه بر نیروهای نظامی، مردم کشور ما از همه قشرها بانام مقدس بسیجی برای دفاع از کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه  تقدیم 36 هزار دانشآموز در جنگ از افتخارات کشور است افزود : دانشآموزان در زمان جنگ درس و مشق را رها کرده و به مدرسه عشق شتافتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سالروز 13 آبان گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، و جنایتهای آمریکا علیه نظام اسلامی هزگز فراموش نمی شود.

حجت الاسلام  خاتمی با  بیان اینکه بین حق و باطل آشتی وجود ندارد ادامه داد:در حال حاضر آمریکا یکی از بزرگ ترین حامیان تروریسم در دنیاست.

وی با تاکید بر اینکه همچنان شعار مرگ بر آمریکا از شعارهای مراسم امسال است افزود: در حال حاضر تنها ایران نیست که مرگ بر آمریکا سر می دهد بلکه این شعار به زبان مشترک ملت های مظلوم جهان که از ظلم آمریکا به ستوه آمده اند، تبدیل شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به نامه مهم رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور درباره برجام گفت: فرمایش رهبری فصل الخطاب است و بعد از این نامه و لبیک ریئس جمهور به رهبری، مخالفت و موافقت دز زمینه برجام دیگر معنا ندارد.

حجت الاسلام  خاتمی با تقدیر از همه دست‏اندرکاران برگزاری عزاداری‏های مردم زنجان و همچنین رسانه ملی گفت : این رسانه موجب شد تا عزاداریها مردم زنجان به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.


انتهای پیام./گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.