نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صدور حکم اعدام برای مبارز شیعی عربستانی شیخ نمر را محکوم کرد و از جامعه بین المللی و ملت های مسلمان خواست اعتراض های خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز گفت: اشتباهات و فجایع اخیر رژیم منحوس عربستان اعم از حادثه منا ، جنگ در یمن و تایید حکم اعدام شیخ نمر باعث ایجاد موج عظیمی از اعتراضات مردمی در عربستان خواهد شد و تبعات این اقدامات موجب سرنگونی آل سعود خواهد شد.

عضو مجلس خبرنگان رهبری با اشاره به آغاز اقدامات برجام تاکید کرد آمریکا بداند اگر در اجرای برجام بدعهدی کرده و به تعهدات خود عمل نکند ملت ایران سخت تر از سال 58 در مقابل این شیطان بزرگ خواهند ایستاد.

امام جمعه تبریز در آستانه 13 آیان سالروز تسخیر لانه جاسوسی؛ شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در 13 آبان سال 56 که به رژیم پهلوی اعتراض کرده بودند، از نشانه های استکبار ستیزی ملت بیدار ایران بیان کرد .

آیت الله مجتهد شبستری روز 13 آبان را مختص دانش آموزان نداست و از همه افشار مردم خواست در راهپیمایی ضد استکباری 13 آیان حضور گسترده ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جاری شدن فرهنگ بسیجی در مردم بخصوص دانش آموزان که در کنار فعالیت های درسی به تذهیب نفس در بسیج مشغولند، در شرایط فعلی که نیاز به فعالیت های فرهنگی داریم، بسیار با ارزش دانست.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.