در نگارش و با قلم موثرتر و مفیدتر هستم. به جای بازی در چندین نقش، ترجیح می‌دهم نویسنده خوبی باشم.

مریم مقدم بازیگر و یکی از نویسندگان فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجربه نویسندگی و بازیگری‌اش در این فیلم گفت: ترجیح می‌دهم بنویسم و وقتم را برای نوشتن بگذارم؛ چون احساس می‌کنم با نوشتن مفید و موثرتر هستم. اگر در 10 پروژه کار کنم ولی نقش به دلم ننشیند و موضوعش روی من و مخاطب اثری نگذارد، چه فایده‌ای دارد؟

وی افزود: در فیلم «احتمال باران اسیدی» هم چون از اول در کار بودم و با هم فیلمنامه را می‌نوشتیم، تمایل داشتم در کار حضور داشته باشم، وگرنه ترجیح می‌دهم نویسنده باشم تا بازیگر.

مقدم اظهار داشت: در این فیلم بازی کردم چون هم متن را دوست داشتم و هم نقش را. این نقش قابلیت ایفای عاری از هرگونه ادا و اصول را داشت و به همین علت من از آن خوشم آمد.

وی در خصوص تغییرات فیلم برای اکران در هنر و تجربه بیان کرد: اصلاحیه فیلم زیاد بود، اما صرف نظر از اصلاحات مورد نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکسری شایعات نیز راجع به فیلم منتشر و منعکس شد. فیلم به گونه‌ای بود که هرکس می‌تواند برداشتی از آن داشته باشد.

این بازیگر در ادامه عنوان کرد: همیشه سعی کرده‌ام کاری را انتخاب کنم که بتوانم نقش را ایفا کنم و آن را دوست داشته باشم. دوست ندارم در هر کاری ظاهر شوم و اصلا برایم مهم نیست که پرکار باشم و معروف شوم یا نه. مهم این است که نقش را دوست داشته باشم.

گفتنی است؛ مریم مقدم پیش از این در فیلم‌های «بلندی‌های صفر» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی و «سینما سینماست» ساخته ضیاءالدین دری به ایفای نقش پرداخته است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار