پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ابعاد بین‌المللی داشته و انعکاس فوتبال ایرانی است.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: هر 2 تیم با پیروزی در بازی آخر خود از شرایط روحی و فنی مناسبی برخوردار هستند و با اعتماد به نفس بالا برای دیدار روز جمعه آماده می‌کنند.
 
وی افزود: البته شرایط پرسپولیس و استقلال در جدول لیگ و نتایج خوب آنها تاثیر چندانی در بازی دربی ندارد، چرا که هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده و در روز مسابقه روحیه بالاتری داشته باشد، می تواند نتیجه را به سود خود تغییر دهد.
 
حلالی ادامه داد: امیدوارم برانکو و مظلومی از ارائه فوتبال هجومی نترسند و برای نتیجه گیری از نمایش  زیبا چشم پوشی نکنند، ضمن این که دستورات مربیان باید به طور کامل از سوی بازیکنان اجرایی شود.
 
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: این بازی انعکاس بین‌المللی دارد و عیار فوتبال ایرانی را با دربی پرسپولیس و استقلال می سنجد، امیدوارم آیینه تمام نمای فوتبال ایران برای مربیان و بازیکنان جوان نیز دست آورد ویژه‌ای داشته باشد.
 
حلالی در مورد اینکه دربی روز جمعه بدون حضور هادی نوروزی انجام می شود گفت: یاد نوروزی برای همیشه بین پرسپولیسی‌ها محفوظ می ماند باید به حکمت الهی احترام گذاشت، هر چند همه ما از رفتن هادی تاسف می خوریم اما شاید روح هادی در آن دنیا شاد باشد به هر حال سرخ پوشان می توانند پیروزی دربی را به روح نوروزی تقدیم کنند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار