فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس گفت: پدافند غير عامل يک موضوع عمومي بوده و بايد آحاد مردم و سازمان ها در جهت نهادينه کردن هر چه بهتر آن تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" در حاشيه جلسه پدافند غيرعامل كه در فرمانداري ويژه شهرستان "جهرم" برگزار شد، گفت: پدافند غير عامل در حقيقت جنگ بدون شليک است که مي تواند حيات و تداوم کشور را تضمين کند و مجموعه اقدامات بسيار مؤثري است که در هنگام جنگ ها باعث حفظ توان و سرمايه هاي ملي شده و عمليات و سرمايه گذاري دشمن را خنثي مي کند.

وي بر ضرورت فرهنگ سازي اصول پدافند غير عامل تاکيد کرد و گفت: پدافند غيرعامل داشتن اقدامات پيشگيرانه براي خنثي کردن تهديدات دشمن است که بايد انواع تهديدات را شناخت و راه مقابله با اين تهديدات را تمرين و آموزش داد.
فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" ادامه داد: پدافند غير عامل يک موضوع عمومي بوده و بايد آحاد مردم و ارگان ها و سازمان ها در جهت نهادينه کردن هر چه بهتر آن تلاش کنند.

سرهنگ "انصاري" با بيان اينكه پدافند غير عامل تنها با تهاجم ديگر کشورها و دفاع از تماميت مرزي يک سرزمين ارتباط ندارد، تصريح كرد: در صورت وقوع حوادث طبيعي از جمله سيل، زلزله  آمادگي در زمينه پدافند غير عامل خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش خواهد داد.
وي بر برنامه ريزي، آموزش و تلاش در جهت ارتقاي توانمندي ها در زمينه پدافند غيرعامل تاکيد کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.