بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: وضعیت دربی امسال معلوم نیست اما هر دو تیم از خط حمله خوبی برخوردارند و امیدوارم نظاره گر بازی تهاجمی باشیم.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار کرد: باید بگویم از برد هر دو تیم در مقابل حریفانشان در هفته دهم خوشحال شدم، به نظر من اگر سرخابی‌ها ضعیف شوند پایه‌های فوتبال ما نیز ضعیف خواهد شد و تجربه نشان داده هر زمانی که استقلال و پرسپولیس خوب بودند تیم ملی ما نیز قوی بوده است.
 
وی ادامه داد: فکر می‌کنم حدود 50 درصد ورزشگاه‌های ما را طرفداران سرخابی‌ها پر می‌کنند بنابراین هر  چقدر برد این دو تیم بیشتر باشد به طور  حتم ورزشگاه های ما بیشتر پر خواهد شد.
 
پاشازاده افزود: به نظر من زمانی که استقلال و پرسپولیس حریفان خود را می‌برند این مساله نوید از یک دربی خوب را می‌دهد و امیدوارم روز جمعه بازی خوبی را نظاره گر باشیم.
 
وی در خصوص  اینکه کدام یک از دو تیم شانس برد د ارند توضیح داد: فکر می‌کنم برد در دربی بین دو تیم 50- 50 باشد و هر دو تیم شانس مساوی دارند و در مورد بازی دربی به جدول نمی‌توان نگاه کرد و از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.
 
امسال وضعیت دربی معلوم نیست اما هر دو تیم خط حمله خوبی دارند و امیدوارم بازی تهاجمی خوبی را نظاره گر باشیم.
 
وی در خصوص پیش بینی نتیجه دربی  گفت: به نظر من بازی دربی پر گل باشد ولی نمی‌توان درباره نتیجه حرف زد اما امیدوارم نتیجه به نفع استقلال رقم بخورد.
 
به طور کلی در بازیها‌ی دربی از بازیکنان با تجربه  استفاده می‌کنند اما باید دید نظر کادر فنی چه خواهد بود.
 
به طور  معمول از بازیکنان با تجربه در دربی استفاده می‌شود اما باید ببینیم چه کسی جرات می‌کند از بازیکنان جوان استفاده کند .
 
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار