مدیر کل امور عشایری ایلام گفت: وقوع سیل و بارش شدید ادر و وسایل زندگی هفت خانوار عشایری را با خود برد و خسارت زیادی به آنها وارد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلیمی  اظهار کرد: در این حادثه که در مناطق عشایری بانکول ایوان و میشخاص اتفاق دافتاد خوشبختانه خسارت جانی نداشت و همه اعضای این خانوارها در سلامت هستند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران امور عشایری برای رسیدگی به وضعیت خانوارهای عشایری تشکیل شده است، یادآور شد: همچنین مسیر عشایری مهدی آباد - چالسرا نیز بخاطر وقوع سیل مسدود شده که نیروهای امدادی و عملیاتی در حال بازگشایی این مسیر هستند.

سلیمی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از تلفات احشام عشایر مناطق مختلف استان بخاطر بارش شدید باران و وقوع سیل ارایه نشده است و نیروهای امدادی و عملیاتی امور عشایری در حال امداد رسانی به عشایر آسیب دیده هستند.

وی افزود: از قبل به خانوارهای عشایری استان ایلام اخطار و توصیه های لازم در خصوص نامساعد شدن شرایط جوی و احتمال وقوع سیل داده شده بود تا در هنگام کوچ پاییزه به مناطق قشلاقی از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها و آبرفت ها خودداری کنند.

بارش شدید باران در 48 ساعت گذشته باعث جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان ایلام و بروز مشکلاتی برای مردم شد.

منبع: ایرنا

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایلام ، سیل ، چادر عشایری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار