واعظ آشتیانی:

از نوجوانی به استقلال علاقمند بودم/ دوست دارم استقلال برنده میدان شود

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک فردی که از نوجوانی به استقلال علاقمند بودم دوست دارم استقلال برنده شود.

از نوجوانی به استقلال علاقمند بودم/ دوست دارم استقلال برنده میدان شود
امیر واعظ آشتیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به اعتقاد من باید این دربی اول از همه به سمت نشانه‌های یک اخلاق و در قالب یک رقابت ورزشی باشد. یعنی قبل از نتیجه باید دو تیم قهرمان اخلاق باشند و بتوانند در این مسابقه به گونه عمل کند تا رفتار یک ورزشکار،بازیکن،مربی و یا یک کادر فنی نمونه یک ورزشکار با اخلاق برای دیگران باشند.

چرا که این‌ دربی ها به طور حتم از رسانه‌ها پخش و عده زیاد برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند بنابراین این بازی باید یک الگو باشد.
وی در خصوص اینکه دوست دارد کدام تیم برنده میدان شود تصریح کرد: به عنوان یک فردی که از نوجوانی به استقلال علاقمند بودم، دوست دارم استقلال برنده میدان شود.

واعظ آشتیانی افزود: امیدوارم استقلال در این دیدار نتیجه بگیرد و برنده میدان شود اما در عین حال باید بگویم هر تیمی که عملکرد بهتر،زحمت بیشتر واز فرمامین مربیان خود پیروی کند می‌تواند برنده دربی باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازی خوبی را نظاره‌گر باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی نتیجه دربی گفت: نتیجه دربی را پیش‌بنی نمی‌کنم چرا که تحلیل‌گر نیستم اما امیدوارم هر تیم که بهتر بازی کند، نتیجه به نفع آن باشد و حق هم بر این است هر تیمی که بیشتر زحمت می‌کشد مزد  زحماتش را با برد بگیرد.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار