مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت :علت اصلی کارت های قرمز گرفتن من بدشانسی و سخت گیری داوران است.

وحید محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دومین کارت قرمز فصل جاری خود در این فصل لیگ برتر اظهار کرد :متاسفانه بدشانسی و بدبیاری من در فصل جدید تمام شدنی نیست.پس از این که در چند هفته ابتدایی لیگ به میدان نرفتم در دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم و در نخستین بازی خود کارت قرمز گرفتم .پس از آن نیز تنها در جام حذفی برای سایپا بازی کردم تا این که در دیدار با صبا دوباره در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم که در این بازی هم از زمین اخراج شدم.
 
وی افزود :البته در دیدار با صبا به هیچ وجه مستحق اخراج نبودم چرا که در صحنه اول شیطنت بازیکن حریف سبب کارت گرفتن من شد و در صحنه دوم نیز علی رغم تصور همه هیچ برخوردی با مهاجم قمی ها نداشتم.و داور تحت تاثیر فریادهای علی دایی و بازیکنان حریف به من کارت دوم را داد.
 
محمد زاده ادامه داد :ما باید در نیمه اول دیدار با صبا کار حریف را تمام می کردیم اما بی دقتی و عدم تمرکز بازیکنان سبب شد موقعیت های گل را به راحتی هدر دهیم.حامد لک در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشت و در روزی که ما یک سر و گردن بالاتر از حریف بودیم متوقف شدیم.
 
وی درمورد خراب کردن موقعیت گل از سدی بازیکنان سایپا بیان کرد :هدف سایپا در این فصل نتیجه گیری است.به همین دلیل در ابتدای فصل مهاجمان خوبی چون غلامرصا رضایی و رصا نوروزی جذب تیم شدند .در چند بازی خوب بازی نکرده و موقعیت گلزنی نداشتیم اما در برخی بازی ها فرصت های متعددیرا از دست دادیم که علت اصلی آن همان کم دقتی بود.امیدوارم بدشانسی تیم ما در گل زدن در هفته های آتی از بین برود.
 
وی افزود :سایپا با رتبه های ابتدایی جدول فاصله زیادی ندارد.در کل در لیگ برتر اختلاف امتیازی تیم ها زیاد نیست .با چند برد میتوان به صدر جدول رسید و بالعکس با چند باخت به قعر جدول رسید.فشار ایجاد شده روی بازیکنان به دلیل استرس و برخی از حواشی سبب شد تا مقال ذوب آهن و تراکتورسازی 2 باخت بد را متحمل شویم.  
 
محمدزاده گفت :پتانسیل سایپا قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است اما برای رسیدن به این امر نیاز به مقداری شانس و تمرکز داریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار