از ورود شرکت ملی نفتکش به بازارهای جهانی، خروج بازار مسکن از حباب و کاهش قیمت ارز در بازار در مهمترین اخبار اقتصادی 24 ساعت گذشته.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین خبرهای منتشر شده در عرصه اقتصاد کشور بدین صورت است.


با اجرایی شدن لغو کامل تحریمها توسط اتحادیه اروپا و آمریکا بعد از دو ماه آینده انتظار می‎رود که اشرکت ملی نفتکش ایران همزمان با اجرایی شدن برجام، رسما از لیست تحریم‎های هسته‎ای اعمال شده از سوی این کشورها خارج ‎شود.


روند شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات روز جاری (6 آبان) بازار سرمایه با کمتر از یک واحد رشد به عدد 62 هزار و 923 واحد رسید.


تولیدقارچ در کشور به دلیل عدم ثبات بازار و نوسانات قیمت ها فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده و این امر نتیجه ای جز کاهش ظرفیت تولید را نداشته است.


معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت مسکن با نزدیک شدن به سال 89 با یک جهش مثبت برای خریداران مواجه شده وا ین نشان از خارج شدن حباب از بازار مسکن است.


افزایش وام مسکن در جلسه اخیر شورای پول و اعتبار بارقه هایی از امید را در دل برخی افراد روشن کرد، اما این وام چقدر می تواند در افزایش قدرت خرید و رونق بازار موثر باشد.


این روزها باافزایش وام خودرو تاسقف 25 میلیون تومان،انتقاداتی جدی به عملکرد موسسات مالی و بانکی نسبت به میزان ونحوه پرداخت وام‎های مختلف ازجمله وام ازدواج و وام خوداشتغالی مطرح شده است.


مسافران پرواز نجف- تهران خطوط هوایی قشم ایر به نشانه اعتراض نسبت به تاخیر 18 ساعته پرواز در حال حاضر از هواپیما پیاده نمی شوند.


معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن و تجارت با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر اختصاصاً میلیارد تومان تسهیلات برای صنعت کل کشور در سال 94 گفت: تاکنون حتی یک ریال از تسهیلات وعده داده شده، به صنعت کشور پرداخت نشده است.


بانک مرکزی امروز چهارشنبه 6 آبان‌ماه 94، در حالی نرخ ارزها را اعلام کرد که نرخ 14 ارز افزایش، 23 ارز کاهش و نرخ 2 ارز ثابت اعلام شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار