جشنواره تئاتر «تجربه اول» از 9 تا 14 آبان ماه 1394 با اجرای 6 نمایش در سالن سوره حوزه هنری استان قم برای عموم با حضور اساتید و هنرجویان تئاتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی از برگزاری جشنواره  تئاتر «تجربه اول» توسط واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم خبر داد و گفت: این جشنواره از 9 تا 14 آبان ماه با حضور 6 گروه از هنرجویان تئاتر و آثاری با مضامین اجتماعی، دفاع مقدس و معنا‌گرا در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از 9 تا 14 آبان هر روز یک نمایش در2 سانس متوالی  اجرا خواهد‌شد که سانس اول برای عموم علاقه‌مندان به هنر نمایش و سانس دوم ویژه‌ی هنرآموزان واحد نمایش حوزه هنری، هنرمندان مدعو و اعضای تیم داوری جشنواره است.

احمد سلیمانی مسئول واحد نمایش حوزه هنری قم  گفت: از مجموع 10 گروه که در ابتداء با ارائه نمایشنامه و طرح کارگردانی خواهان شرکت در این جشنواره بودند ، تنها 6 گروه موفق به حضور در مرحله نهایی و بازبینی شدند که پس از انجام بازبینی هر 6 گروه موفق به کسب مجوز برای اجرای نمایش در جشنواره «اولین تجربه» شدند.

وی اسامی این 6 گروه را که در سالن سوره حوزه هنری استان قم به روی صحنه خواهند رفت اعلام نمود. این شش گروه عبارتند از؛ «خشم وهیاهو» به کارگردانی سید محمد حسین میرعلایی، «مدآ» به کارگردانی بهنام البرزیان، «سوء تفاهم» به کارگردانی علی ارشادی، «خاک بکر» به کارگردانی محسن گماری، «نقش زن» به کارگردانی زهرا قربانی و «اسم شب» به کارگردانی علیرضا وفایی.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تئاتر ، حوزه هنری ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.