رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اختلافات اصلاح‌طلبان مبنایی بوده و همین امر باعث شده که در رسیدن به نقطه نظر واحد برای انتخاب سرلیست کار سختی در پیش داشته باشند.

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح چگونگی شرایط معرفی سرلیست در جریان اصلاح‌طلبی اظهار داشت: اختلافات بسیاری در اصلاح‌طلبان وجود دارد که حل و فصل این اختلافات کار بسیار مشکلی است لذا اعضای این جریان تلاش‌های بسیاری تحت عناوین مختلف به کار گرفته اند تا همه همفکرانشان را دور هم جمع کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در نقطه مقابل و در جریان اصولگرایی اختلافات عمدتا سلیقه‌ای و روشی است، افزود: مشکل جریان اصلاح‌طلبی صرفا اختلافات سلیقه‌ای نیست و در واقع اعضای این جریان با یکدیگر اختلافات مبنایی دارند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری باتاکید بر اینکه در جریان اصلاحات، حل و فصل اختلافات در رسیدن به نقطه نظر و باور واحد برای انتخاب سرلیست کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بحث انتخاب سرلیست در اصلاح طلبان بحثی بنیادین است و به نظر نمی رسد که به راحتی مرتفع شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار