رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی سرخابی‌ها گفت: هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس باید یک بازی جوانمردانه همراه با رعایت اخلاق ارائه دهند.

بازی جوانمردانه باید سرلوحه سرخابی‌ها باشد/ داور به دور از تاریکی‌ها قضاوت کند

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: دربی یک بازی سنتی بین دو باشگاه بزرگ است که بازیکنان این دو تیم الگوهای جامعه هستند و بازی جوانمردانه باید سرلوحه هر دو تیم باشد.

کاشانی در ادامه عنوان کرد: هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده  کند برنده این بازی خواهد بود. همچنین امیدوارم تیم پرسپولیس با یک بازی خردمندانه همراه با داوری عادلانه بتواند روز خوبی برای هوادارانش رقم بزند.

وی در مورد برنامه‌های هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای دربی 81 گفت: وظیفه هیات مدیره این است که روحیه بازیکنان را برای این بازی بالا برند تاکنون این کار انجام شده است.

کاشانی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان قبل از دربی بیان کرد: تنها پول باعث بالا بردن روحیه بازیکنان نمی‌شود بلکه آموزش سجایای اخلاقی هم در این امر موثر است.

وی درباره برگزاری دربی بدون حضور هادی نوروزی بیان کرد: نوروزی عمرش به دنیا  کفاف نداد و از بین ما رفت اما امیدوارم دیگر بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی سالم باشند تا بتوانند با ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز روح هادی را شاد کنند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره احتمال قضاوت ترکی در این بازی گفت: داوران ایرانی می‌توانند جزئی از بهترین داوران باشند در صورتیکه بتوانند خوب قضاوت کنند. امیدوارم داور دربی با آگاهی کامل و در روز روشن به دور از تاریکی‌ها قضاوت کند.

وی درباره خاطره‌اش از دربی سرخابی‌ها بیان کرد: تمام دربی‌ها خاطره انگیز هستند به هر حال برد و باخت در دربی یک ساعت بعد تمام می‌شود اما عملکرد بازیکنان در جامعه انعکاس دارد. آنچه که اهمیت دارد این است که بازیکنان با فرهنگ بالا بازی کنند و این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر تیمی که از لحاظ فرهنگی آمادگی بالایی داشته باشد برنده این بازی خواهد بود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار