مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: زائران اربعین حسینی به کربلا می توانند از خدمات 350 اتوبوس به‌ صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرگرد حجت‌اله منصوربیگی در این خصوص اظهار داشت: اردوگاه‌های راهیان نور استان ایلام برای خدمت‌رسانی و اسکان زائران اربعین در آمادگی کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: در اردوگاه‌های راهیان نور با تلاش سپاه و بسیجیان سعی می‌شود خدمات خوبی را به زائران ارائه دهیم و این اردوگاه‌ها می‌توانند تا 1500 نفر را به صورت شبانه روزی اسکان دهند.

مسئول راهیان نور سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی (ع) 350 اتوبوس از ایلام به صورت رایگان به زائران خدمت‌ رسانی می‌کنند.

منصور بیگی گفت: سازمان اردویی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در سال 94 در راستای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در قالب کمیته فرهنگی قرارگاه اربعین استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه اردوگاه‌های راهیان نور در شهرستان‌های مهران، دهلران و ایلام قرار دارند، بیان کرد: در راستای خدمت‌دهی به زائران اقدامات خوبی انجام می‌دهیم و همچنین اقداماتی در زمینه تهیه بسته‌های فرهنگی برای زائران و تهیه بروشور معرفی مناطق یادمانی و عملیاتی استان ایلام که در بسته‌های فرهنگی برای زائرین پیش‌بینی شده اقداماتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.