عضو هیئت رئیسه مجلس برنامه کاری مجلس شورای اسلامی را تا پایان دوره نهم مجلس تشریح کرد.

دستغیب برنامه کاری مجلس را تا پایان سال تشریح کرد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا دستغیب عضو هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران از تعیین برنامه کاری نمایندگان تا آخر سال 94 خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: از چهارشنبه 13 آبان‌ماه تا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه نمایندگان برای انجام امور نمایندگی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند و از یکشنبه 24 آبان‌ماه تا سه‌شنبه 3 آذر مجلس به مدت دو هفته جلسه علنی خواهد داشت.

وی ادامه داد: از چهارشنبه 4 آذر‌ماه نیز تا پنج‌شنبه 12 آذرماه که ایام اربعین حسینی نیز است، نمایندگان مجلس به امور نمایندگی خود می‌پردازند.

نماینده شیراز تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از یکشنبه 15 آذر تا دوشنبه 7 دیماه به مدت 4 هفته کاری جلسه علنی خواهد داشت و از چهارشنبه 9 دیماه تا پنج‌شنبه 17 دیماه بار دیگر نمایندگان به انجام امور نمایندگی خود در حوزه‌های انتخابیه خواهند پرداخت.

دستغیب تاکید کرد: از یکشنبه 20 دیماه تا 13 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی 4 هفته کاری داشته و از 14 بهمن‌ماه تا 9 اسفند نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت و از دو هفته مهلت قانونی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.




برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار