معاون امور بانکی، بیمه وشرکت های دولتی وزارت اقتصاد اعلام کرد باند بزرگی که قصد سوءاستفاده از حساب های بانک ملی را داشتند، کشف و دستگیر شدند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، حمید پاریزی با ارئه توضیحات بیشتر در این رابطه اظهار کرد: در تاریخ 30 تیرماه امسال گزارشی به مدیریت حراست بانک ملی واصل شد که حاکی از قصد یک باند کلاهبردار با هدایت از خارج از کشور برای سوءاستفاده از حسابهای بانکها ازجمله بانک ملی را داشتند.

وی در ادامه افزود : این موضوع بلافاصله از سوی حراست بانک ملی به سازمان اطلاعات استان تهران انعکاس و طی سه ماه گذشته با مدیریت بانک ملی و همکاری حراست، بازرسی بانک و سازمان اطلاعات استان تهران اقدامات و تماسهای آنها مورد رصد قرار گرفت.

معاون اموربانکی، بیمه وشرکت های دولتی تاکید کرد: این باند درنهایت در روز پنجشنبه گذشته قصد داشتند از طریق معاون یکی از شعب بانک، مبالغ کلانی را به حساب چند صرافی جهت انتقال بعدی به حسابهای دیگر واریز کنند که با توجه به تمهیدات قبلی بانک، تمام حساب‌ها مسدود و اعضای باند توسط سازمان اطلاعات تهران بازداشت شدند، در حالی که این گروه هیچ گونه اطلاعی از کنترل و نظارت بانک ملی و سازمان اطلاعات تهران نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای افراد عامل این سوءاستفاده و خانواده آنها ویزای شنگن جهت خروج از کشور اخذ شده بود، تصریح کرد: این افراد قصد داشتند با استفاده از تعطیلی ایام تاسوعا و عاشورا انتقال وجوه را تکمیل و از کشور خارج شوند.

منبع: شادا

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
کمتر دروغ پردازی کنید .توهم و وهم بزاربد کنار اگه راست میگن سند رو کنن. فقط بلدن مردم با خسرو خان بازی عذاب بدن.اگه راست میگن بیان وضعیت خودرو های تولیدی فوق العاده بی کیفیتی که خود سازنده سوار این ماشین نمیشن میدن دست مردمان بدبخت بیچاره فلک زده از همجا رونده از همه جا مونده که جان شون در سال به گفته همون خودرو سازان اسراییل صفت و غاصب و خون مردم تو شیشه میکنن با تولید این ارابه مرگ ، بیان پیگیری کدوم دوزدان زالو صفت از این بازار بسته سود میبرند و همیچی رو بگردن .......
آخرین اخبار