نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون» به کارگردانی روح الله سمیع و تهیه‌کنندگی پیمان یاحقی، سه‌شنبه 5 ‌آبان با حضور عباس رافعی و اهالی تئاتر و سینما اجرای عمومی خود را شروع می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید»  5 آبان ساعت 18 با نواخته‌شدن زنگ آیین افتتاحیه توسط عباس رافعی به طور رسمی اجرا‌های عمومی خود را درسالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز می‌کند.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است، ادی می‌خواهد با دیدن تلویزیون رکورد گینس را در این زمینه بزند. در حالی که ماجرا چیز دیگری‌ است ...

در این اثر نمایشی رضا سلیمان تاش، لادن نازی و کیوان ساکت اف به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین سعید حسنلو طراح صحنه، آرش مبرز طراح صدا، رعنا کوهوند دستیار کارگردان، مهدی ابراهیم عزیزی و مهدی ایمانی ساخت تیزر، آمیتیس معینی گرافیست و سمن نورخلج عکاس این نمایش هستند.

گفتنی است؛ نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» به مدت بیست روز  در سالن استاد انتظامی به مدت 55 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» از ۵ تا ۲۵ آبان‌ماه در خانه‌ هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.