مشهد؛

نمایشگاه پوستر"جنگ"در نگارخانه کمال الملک نیشابور

نخستین نمایشگاه پوستر جنگ همزمان با سالروز تجلیل از اسرا و مفقودان در محل نگار خانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: این نخستین نمایشگاه انفرادی آثار هنرمند نیشابوری محمود احمد آبادی است که شامل 16 اثر تکنیک دیجیتال و فتو مونتاژ با موضوع جنگ است.

رضا آتشی افزود: آثار فوق در ابعاد 70 در100سانتیمترو به سبک اکسپرسیونیسم است که اتود های اولیه و ایده ها با دست اجرا شده است..

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج هنر گرافیک و آشنایی جامعه هنری بخصوص نسل جوان با طراحی پوستر برشمرد و اضافه کرد:هنرمندان نیشابوری تاکنون در زمینه های مختلف هنری پیشتاز بوده و موفق به کسب رتبه های برتر کشوری و بین المللی شده اند.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد:این نمایشگاه از 3 الی 7 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 19 در محل نگار خانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.