رئيس اداره ساماندهي معاونت امور شهري و فضاي سبز منطقه 10 از رسيدگي به 2 هزار و 170 فقره پرونده آراي بند 20 در خصوص واحدهاي صنفي مزاحم در 9 ماهه اول سال جاري خبر داد.


بيژن صالحي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر ضمن تشريح فعاليت هاي 9 ماهه اداره ساماندهي افزود: طي سالجاري از 2 هزار و 170 فقره پرونده آراي بند 20 واحدهاي صنفي مزاحم بازديد به عمل آمده كه 200 فقره از انها به عنوان املاك معارض طرح هاي عمراني بزرگراه يادگارامام (ره) و تعريض خيابان امام خميني (ره) آزاد سازي شده و 325 فقره نيز تغيير كاربردي از وضعيت منفي به مثبت داشته اند.
وي افزود: در اجراي طرحهاي ضربتي رفع سدمعبر اصناف با صدور اخطار به واحدهاي صنفي مزاحم تعداد 135 فقره به دليل سد معبر وايجاد مزاحمت و همچنين عدم رعايت موارد پس از اخطارهاي مكرر پلمپ شده اند.
صالحي با اشاره به ساماندهي كيوسك هاي سطح منطقه اظهار داشت: با همكاري ضابطان شركت ساماندهي در چندين مرحله از كيوسكهاي سطح منطقه بازديد به عمل آمد و با حذف الحاقات و خريد وفروش مواد دخاني اين واحدها ساماندهي شد.
رئيس اداره ساماندهي با تاكيد بر اهميت نقش اموزش براي اصناف متخلف تصريح كرد: در كنار اجراي قانون 330 نفر ساعت كلاس آموزشي براي صاحبان اصناف مزاحم و توجيه آنها برگزار شده و براي اولين بار در سطح شهر تهران 2 هزار و 200 جلد كتابچه آموزشي آشنايي با اصناف و مشاغل مزاحم بين شهروندان توزيع شده است.
وي با اشاره به راه اندازي دو بازار ميوه و تره بار جديد در منطقه 10 خاطر نشان كرد: در حال حاضر 7 بازارميوه و تره بار درمنطقه فعال است و همچنين احداث دو بازار نيز درمحله هاي سليماني، تيموري و سلسبيل جنوبي در دستور كار قرار دارد و با شناسايي فضاهاي مناسب مراحل مقدماتي كار انجام شده در دست اجرا است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار