دانشگاه پیام نور استان قم شرایط تحصیل برای همه طالبان علم و دانش را حتی بدون شرکت در کنکور فراهم کره است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور دانشجویان را ولی‌نعمت خود می‌داند، تحصیل در دانشگاه پیام نور در حقیقت آموزش برای همه، همه جا و همه وقت است.

قره رئیس دانشگاه پیام نور افزود: اجبار نداشتن برای حضور در کلاس، استخدام دانشجویان برتر توسط دانشگاه پیام نور، کسب بالاترین رتبه آموزشی و پژوهشی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و سایر بانک‌ها با معرفی‌نامه دانشگاه را از مزایای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.

وی تصریح کرد: مزایای دیگر این دانشگاه  امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی و پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر موسسات غیرانتفاعی، ارائه مدرک دولتی معتبر در سراسر جهان، امکان استفاده از امکانات رفاهی و اماکن ورزشی به صورت رایگان و حمایت و اعزام تیم‌های ورزشی دانشگاه پیام نور به مسابقات داخلی و خارج از کشور می باشد.

در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از چهار تا هفت آبان‌ماه با مطالعه دقیق شرایط انتخاب رشته در پذیرش بر‌اساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.