معاون سیاسی ،امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری یک انتخابات باشکوه ، سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری همه جریان های سیاسی اولویت مهم ستاد انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فتاح محمدی  افزود: اهتمام ویژه دولت و شخص رییس جمهور نیز همواره بر برگزاری یک انتخابات پرشور و با رقابت همه جریان ها و گروه های سیاسی در کشور استوار بوده است.

وی انتخابات را مظهر و نماد همبستگی، اقتدار و در عین حال مشروعیت و مقبولیت نظام دانست و گفت: حفظ آرامش، امنیت و نظم لازمه تحقق این مهم است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات باید همواره موجب وحدت، مودت، محبت ، اقتدار نظام و جامعه باشد به وجود برخی ناملایمات و چالش های سیاسی و اجتماعی در این زمینه اشاره کرد و افزود: انتخابات نباید عاملی برای ایجاد تفرقه و دوگانگی در منطقه شود.

محمدی با بیان اینکه نباید مسایل سیاسی و اجتماعی تحت شعاع انتخابات قرار گیرد یاداور شد: برگزاری انتخابات یک آزمون بزرگ ملی برای نشان دادن اقتدار و مشروعیت انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های گوناگون اشاره کرد و افزود: این انقلاب با وجود محدودیت ها و ممنوعیت های فراوان دستاوردهای بزرگی کسب کرده است.

محمدی مهمترین اصل در حکومت و نظام اسلامی را خدمت صادقانه و بی منت به جامعه دانست و گفت: پایه های اصلی در کارآمدی، مقبولیت و مشروعیت جمهوری اسلامی نیز در تحقق این مهم و ارتقا کیفیت خدمت به مردم نمود پیدا می کند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.