رئیس ستاد انتخابات استان در جمع فرمانداران و بخشداران استان گفت : با متخلفانی که اقدام به نشر اکاذیب و همچنین تهمت و افراء می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ایوب رحیمی افزود: همه امکانات باید طبق قانون به صورت عادلانه در اختیار افراد و نامزدها قرار گیرد .

رئیس کل دادگستری استان هم مهمترین رسالت مجریان انتخابات را تامین امنیت و سلامت انتخابات دانست و افزود: بزرگنمایی و سیاه نمایی مسایل و تخلفات از جمله آسیبها در دوران انتخاب است که باید هر دستگاهی به تکالیف قانونی خود بپردازد .

انصاری در ادامه گفت: در بحث جرم شناسی قرار نیست مطبوعات ، افراد حقیقی حقوقی و دستگاهها برای دستگاه قضایی تصمیم بگیرند .

استاندار هم با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) گفت: نباید اهداف و پیام عاشورا در جامعه گم شود و بر ضرورت کار آمدی نظام برای حل مشکلات مردم تاکید کرد .

روزبه در ادامه خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: مسئولان باید با کار آمدی خود زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند .

استاندار در ادامه افزود: اگر ماهیت و حقیقت انقلاب اسلامی را درک کنیم باید با تمام توان در جهت حفظ و سر بلندی کشور و همچنین افزایش خدمت صادقه به مردم تلاش کنیم .

روزبه در ادامه توجه به خانواده های شهدا ، حضور در جمع مردم ، اقامت در محل خدمت ، ارتباط مستمر با فرهیختگان ، تعامل با مدیران ، حضور در مراسمات مذهبی ، نظارت مستمر بر پروژه های در دست اجرا در حوزه محل خدمت همچنین تعامل سازنده با نمایندگان و ائمه جمعه را از مهمترین وظایف فرمانداران و بخشداران یاد کرد .

انتهای پیام/ش







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.