مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:زمانی زیادی تا بازی های المپیک باقی نمانده و به همین منظور بدون وقفه و تعطیلی تمرینات فرنگی کاران ادامه خواهد داشت.

ایرج اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:دومین مرحله اردوی تیم ملی در حالی دنبال می شود که اکثر مردم در این ایام مشغول عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) بودند اما ما بدون تعطیلی از روز 30 مهرماه در خانه کشتی هستیم.
وی با ابیان این که چون هدف بزرگی داریم بدون وقفه تمرین می کنیم تصریح کرد:در هر صورت زمان بسیاری از دست رفته و ما باید در این فرصت باقی مانده تا المیپک برزیل با همه وجود تلاش کنیم تا بتوانیم از حیثیت و اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم.
اسفنیاری فر درباره وضعیت فرنگی کاران در اردوی تیم ملی نیز گفت:خوشبختانه بچه ها روز به روز بهتر می شوند،البته برای رسیدن به شرایط مطلوب هنوز خیلی کار دارند اما با توجه به برنامه ای که طراحی شده انتظار داریم تا دو ماه آینده به یک فرم ایده آل برسند.هر چه جلوتر می رویم تمرینات فرنگی کاران سخت تر خواهد شد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد:با توجه به بازی های المپیک 2016 برنامه های مسابقات خیلی فشرده است ما اواخر بهمن ماه رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و اواخر اسفند نیز باید برای کسب 3 سهمیه باقی مانده راهی کشور قزاقستان شویم،ضمن آنکه بچه ها باید در یکی دو تورنمنت نیز محک بخورند؛در نتیجه اگر حتی لحظه ای هم درنگ کنیم نمی توانیم به هدف بزرگی که همانا موفقیت دوباره در المپیک است برسیم به همین دلیل بدون کوچکترین وقفه ای اردوهای مستمر تیم ملی دنبال خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار