مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 3 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 3 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی، مجلس، دولت و مسئولین باید به کارآفرینی و مشکلات آن توجه داشته باشند.


ظروف پلاستیکی که در سطح خیابان‌ها به وسیله مردم رها می‌شود برای محیط زیست و سلامتی شهروندان خطر جدی را رقم می‌زند.


وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: پهنای باند داخل کشور تا چند ماه آینده از 600 گیگابیت به 4000 گیگابیت بر ثانیه می رسد.


نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قوانین داخلی ما و قانون مجازات اسلامی، دعاوی که یک طرفش ایران باشد، محاکم داخلی ما مجاز هستند که اگر در هر موردی به ایرانی‌ها جنایاتی وارد شود، به این دعوا رسیدگی کنند.


عضو کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام درختان قطع شده در خیابان ولیعصر خشک بودند و شهرداری قصد کاشت درختان جدید در محل را دارد.


بافت‌های سنتی زمانی موجب افتخار شهرها بودند اما محله‌های قدیمی شهری امروز به فراموشی سپرده شده‌اند.


نصب آنتن های نسل های سوم و چهارم تلفن همراه درکشور در حال گسترش است...


معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور بروز پدیده ال نینو را در کشور قطعی دانسته و آن را یک فرصت مناسب برای بهبود شرایط محیط زیست عنوان کرده است.


مناسب سازی امکانات حمل و نقل برای افراد معلول و نابینا امری ضروری است.


عصر دود و زندگی ماشینی تبر به دست و بی سرو صدا‌ در حال قلع و قمع کردن درختان سبز و با صلابتی است که نبض زمین ، حیات انسان و حیوان و حتی گیاهان را با تهدید مواجه کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان  اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار