مربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است با توجه به پایان قرارداد درک بائرمن با فدراسیون بسکتبال ایران، پیوستن این مربی آلمانی به تیم دیگری غیر حرفه‌ای نبوده است.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر، فقط اخبار ضد و نقیضی از پیوستن درک بائرمن به تیمی از روسیه شنیده می‌شود و نمی‌توان به این اخبار استناد چندانی کرد. بائرمن به تیمی پیوست که پیش از ورود به ایران هم سکان هدایت آن را در دست داشت. 

حاتمی اضافه کرد: تیم کراسنواکتبر با هدایت بائرمن به مقام چهاردهم لیگ روسیه رسید و آوردن این مربی به ایران، کار چندان دشواری نبود. به هرحال حالا حرفه‌ای‌گری در ورزش حرف اول را می‌زند و این موضوع تعیین‌کننده سرنوشت تیم‌ها و مربیان است. 

مربی پیشین تیم ملی بسکتبال درباره جانشین‌های احتمالی بائرمن در تیم ملی بسکتبال توضیح داد: نام‌های بزرگی مانند سرجیو اسکارریولو و اوبرادوویچ، کارنامه درخشانی دارند و به یقین تامین خواسته‌های این مربیان از عهده فدراسیون بسکتبال ما خارج است. 

وی افزود: مربیان ایرانی نیز شایستگی‌های زیادی دارند و می‌توانند گزینه‌های خوبی در این مقطع باشند اما همه چیز به فدراسیون و مسئولان بسکتبال ایران مربوط می‌شود تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار