سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از ادامه بررسی طرح دائمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده در این کمیسیون خبر داد.

بررسی قانون مالیات بر ارزش افزوده  و اصلاحات آن در روز سه شنبه این هفته در کمیسیون اقتصادی انجام می شود///تیتر ایراد دارد"رحیم زارع" سخنگوی کمیسون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی قانون مالیات برارزش افزوده در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

نماینده آباده، خرم بید و بوانات گفت: قرار است، سه‌شنبه (4 آبان ماه) طرح دائمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و اصلاحات بعدی بر روی آن انجام شود.

شایان ذکر است؛ قانون ماليات بر ارزش افزوده که در سال 1385 به‌صورت آزمايشی برای مدت پنج سال به تصويب رسيد و در قانون بودجه سال 1393 كل كشور نيز به مدت يك‌سال اجراي آن تمديد شد .

در حال حاضر پیش نویس قانون مالیات بر ارزش افزوده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور تهیه شده که در معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دست بررسی مسئولان و کارشناسان و بخش غیر دولتی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
این قانون بااجرای بسیار پراشکال برای تولید کنندگان مصیبت بار شده وعلت اصلی ان پرداخت ان توسط تولیدکننده وعدم توان دریافت ازمصرف کننده به لحاظ رقابت نامناسب دربازار بین تولیدکنندگان متوسط است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
بدانیم مالیات بر افزایش افزوده در اقتصادمقاومتی شفاف کننده کوچکترین فعالیت اقتصادی است وتوسعه آن راهگشاواصل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
بدانیم مالیات به نفع عامه مردم است پرداخت کنندگان مالیات سازندگان کشورهستندومورداحترام قدردانی مردم هستند
آخرین اخبار