تحرک بورس با بسته اقتصادی دولت /چشم انداز روشن بازار سرمایه

مدیر کل نظارت بر بازارهای بورس گفت: تجدید نظر دولت در سیاست های اقتصادی بر بازار سرمایه تاثیرات مثبتی ایجاد کرده است.

عیسی حسین پناه مدیر نظارت بر بازارهای بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضعیت بورس گفت: تایید تفاهم نامه برجام توسط مجلس و شورای نگهبان منجر به پیش بینی آینده ای مثبت برای بازار سرمایه شد.

حسین پناه افزود: در حال حاضر با توجه به سیاست های اقتصادی جدید دولت، امید برای رفع مشکلات اقتصادی افزایش یافته و از طرف دیگر با ارائه بسته اقتصادی مولفه های بازار مالی ،پولی و بازار سرمایه اثرات مثبتی خواهد گرفت.

وی در خصوص روند صعودی شاخص در بازار سرمایه در هفته اخیر گفت: برنامه های جدید دولت برای بهبود شرایط اقتصاد کشور موجب شد فعالان و سرمایه گذاران بالقوه استقبال بهتری را برای ورود به بورس و خرید سهام از خود نشان دهند وشاخص کل  درهفته ی اخیر درمجموع مثبت بود.

حسین پناه تصریح کرد : جهش هایی که در بازار سرمایه شاهدهستیم مبتنی بر انتظارات درآینده بازار است و بخش مهمی از اقدامات و تمایلات سهام داران بر مبنای همین انتظارات صورت می گیرد.

حسین پناه گفت : افزایش استقبال مردم از خرید  سهام یک شرکت یا یک صنعت خاص می تواند  به دلیل پیش بینی  اثرات  مثبت سیاستها و رویداد اقتصادی بر فعالیت آن شرکت یا صنعت در آینده باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار